Reklamacije

– Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ne bi trebalo da preuzimate paket ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje). U slučaju oštećenja pozovite nas telefonom na broj 011/3318331 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu shop@gmt.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

– Ukoliko ste nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 011/3318331 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu shop@gmt.rs.rs i opišete navedene probleme. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

– Zvaničan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.

– Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

– U slučaju da na poručenom artiklu dodje do ne usaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu shop@gmt.rs.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi GMT COMPANY d.o.o, već trošak pada na teret kupca.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

U slučaju prigovora, žalbe ili bilo kakve primedbe, možete nam se uvek obratiti na email adresu: shop@gmt.rs